خدمات پس از فروش

خدمات مشتریان | Customer Services

اعطای حق انتخاب به بخش عمده‌ای از مشتریان، جلب اعتماد ذینفعـان، انتقـال حس خوب به مشتریان و … جملاتی برگرفته از بیانیه ماموریت و بیانیه ارزش‌های شوان هستند. بدون شک جلب رضایت مشتریان و تولید براساس نیازهای پنهان و آشکار آنها در صدر آمال و اهداف مدیران این مجموعه قرار دارد. برقراری و مدیریت ارتباط صحیح با ذینفعان و به ویژه افرادی که محصولات این شرکت را برای مصرف انتخاب مینمایند، موضوعی چندبعدی و بسیار پیچیده است. این ارتباط در اشکال زیر مورد توجه قرار میگیرد.

|خدمات پس از فروش |

 فرآیند ارائه خدمات، با اولین تماس مشتری آغاز می‌شود، پس از دریافت اطلاعات اولیه توسط کارشناس مربوطه، در کوتاه‌ترین زمان، کارشناس فنی با مشتری ارتباط برقرار نموده و باتوجه به شرح موضوع، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌نماید. در صورت نیاز به قطعات، در اولین فرصت نسبت به ارسال قطعات اقدام می‌گردد. در صورتی که نیاز به حضور کارشناس فنی، الزامی باشد، با هماهنگی شرکت، کارشناس فنی حاضر در شهر محل نصب شیر، اعزام شده و خدمات مورد نیاز را ارائه  می‌نماید. در پایان خدمات ارائه شده، میزان رضایت یا عدم رضایت مورد سنجش قرار می‌گیرد. در صورت ابراز نارضایتی، مراتب به واحد تضمین کیفیت ارجاع میگردد تا به صورت تخصصی پیگیری شده و در صورت نیاز، نسبت به پیشبینی و اجرای اقدام اصلاحی/ پیشگیرانه اقدام گردد.

یکی دیگر از درگاه ها جهت ارائه درخواست خدمات، تکمیل و ارسال فرم ثبت درخواست خدمات از همین صفحه می باشد.

شماره تماس های واحد خدمات

۴ و ۰۲۱۳۶۴۲۷۹۵۳ داخلی ۱۱۲

ثبت درخواست خدمات

خدمات پس از فروش (نصب یا تعمیرات)

| رسیدگی به شکایات مشتریان |

در شرکت شوان به انتقادات و شکایات مشتریان به عنوان یک فرصت نگریسته می‌شود. بر همین مبنا، ضمن برنامه ریزی همه جانبه برای از بین بردن منابع ایجاد شکایت، هر انتقاد یا شکایت با درجه اولویت بسیار، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد. درجه اهمیت این موضوع به قدری است که پس از ثبت شکایت در فرم مخصوص، این فرم مستقیما در اختیار واحد تضمین کیفیت قرار گرفته و در صورت نیاز، با فوریت در دستور جلسه کمیته راهبری گنجانده می‌شود. به تشخیص کمیته راهبری و ضمن پاسخ مناسب به مشتری، اقدام اصلاحی/ پیشگیرانه طراحی و برای اجرا، به واحد مربوطه ابلاغ میگردد. در پایان این فرآیند، طی تماس با مشتری، ضمن دلجویی مجدد، میزان رضایت ایشان از پاسخ شرکت مورد سنجش قرار می‌گیرد. ما معتقدیم جلب رضایت مشتریان موجود و تبدیل آنها به مشتریان وفادار، بسیار مهمتر از جایگزین کردن ایشان با مشتریان جدید است.